Een handjevol (zeg maar gerust: briljante) sinterklaasgedichten. Veel meer kon ik niet laten zien toen ik het reclamevak in wilde. Eén bureau gaf me een opdracht. Een onmogelijke dachten ze, gewoon om van me af te zijn. Het werd m’n eerste succesvolle klus en daarna ben ik 30 jaar door blijven schrijven. Ook na al die jaren verveelt het nog steeds geen moment. Telkens weer kennismaken met nieuwe mensen en nieuwe bedrijven blijft boeiend. Je moet je blijven ontwikkelen en het is iedere keer weer een spannend moment als je hebt opgeleverd: “Is de klant blij?”.
Beter communiceren, beter profileren, beter verkopen. Dat is waar bedrijven en organisaties mij als commercieel tekstschrijver voor inschakelen. Ik doe dat door het ontwikkelen van ideeën en teksten voor bijvoorbeeld websites, brochures, verkoopbrieven en mailings, advertenties, nieuwsbrieven, relatiebeheer of interne communicatie.
Mijn opdrachtgevers weten natuurlijk veel meer van hun product en hun markt dan ik. Juist daardoor vinden ze het soms lastig om als klant naar zichzelf te kijken en te denken: nou èn? Daar help ik ze dus bij. “Nou èn?” zeggen is zelfs één van mijn sterkste eigenschappen! Alleen door kritisch door te vragen veranderen producteigenschappen in klantvoordelen. In een helder antwoord op de enige vraag die ook jouw klant bezig houdt: „What’s In It For Me?”
Bel 06 21 24 30 31 of mail ceespicauly@gmail.com
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren
Bewaren