07 okt Persoonlijke service van Vitens

Een ochtendhumeur? Ik heb er geen last van. Behalve als blijkt dat de druk van de waterleiding verdwenen is. Zelfs de halve dosis shampoo vraagt dubbel zoveel tijd om uit te spoelen. Maar dat is ook een voordeel. Wanneer je je ogen sluit brengt het piezelige straaltje je ineens weer naar dat leuke huisje, hoog in de bergen in Frankrijk. Goed humeur meteen terug!

Toch even op Twitter kijken of er iets aan de hand is in onze wijk waar zowel glasvezelkabels worden ingegraven als een ovatonde in aanbouw is.

Geen meldingen vandaag. Wel twee dagen geleden uit Soest en daar is (uiteindelijk) adequaat op gereageerd door @vitensstoringen. Wat zeg ik? Door ^christina van @vitensstoringen. Dat trof mij. Met je eigen naam communiceren met de klant, dat maak je niet zo heel vaak mee.

Complimenten voor @vitensstoringen.
En vooral voor ^christina.

Maandag 15 oktober twitterde ze al om 09.30 uur, maar ook om 16.49, 22.01 en 22.48 uur. Het weekend was ze vrij, maar afgelopen vrijdag zat ze weer van ‘s morgen vroeg tot ‘s avonds laat achter haar twitterhelpdesk. En dat terwijl ze er donderdagavond om 23.52 uur óók nog was in verband met een opgeheven drinkwaterkookadvies in Berg en Dal. Zo’n advies mag je uiteraard geen nacht laten staan.

Ik zie Christina zitten. Broodtrommeltje mee. Spiegeltje, lipstick en haarborstel in de la. Blik scherp gericht op het twitterscherm. Geen tijd voor een relatie, vrienden of familie. Hart voor de zaak, altijd paraat zonder morren. Vakkundig, enthousiast en flexibel. Affiniteit met klantenservice en absoluut geen 9-tot-5-mentaliteit.

Het lijkt bijna een slechte personeelsadvertentie, maar het  is ^christina van @vitensstoringen! Ik ben vanaf nu een fan en vast niet de enige. Het zou me niets verbazen als dat ^ van ^christina een officiële decoratie van Vitens is. Top^medewerker van de maand. Van het jaar. Van ooit!

Gistermorgen nog twitterde @butlerdennis over de stugge, onprofessionele en onvriendelijke Vitens monteurs die voor een watermeterwissel bij hem waren. Binnen twee minuten een tweet terug: “belt u mij maar even op 0800-0359 vragen naar christina”. Zoiets stelt mij gerust. En ik krijg er een buitengewoon goed humeur van.

@vitensstoringen reageert persoonlijk

Bewaren

Cees Picauly
cees@cpcc.nl
Geen reactie's

Geef een reactie